Бережна Людмила Валентинівна
Директор Криворізької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №69
Директор школи має вищу кваліфікаційну категорію, звання
«вчитель-методист», нагороджено Почесною грамотою МОН України, нагрудними
знаками «Відмінник освіти України», та «Софія Русова». Домінуючим фактором
саморозвитку керівника закладу є внутрішня потреба у саморозвитку та
самореалізації. Вона співпрацює з педагогічним колективом з метою реалізації
спільних, значущих для всіх інтересів.
Головне в роботі керівника Людмили Бережної з учителями
полягає не в тому, щоб видати готові рецепти. Кожен педагог сам відчуває потребу в своїй
діяльності і здатний визначати шляхи своїх дій.
Жушман Інна Миколаївна
Заступник директора з навчально - виховної роботи
Одним
із найважливіших напрямів заступника директора школи є ефективне управління
самоосвітою педагогічних кадрів. Саме сьогодні управління самоосвітою вчителя
стало запорукою сучасної модернізації всього педагогічного колективу.
Реалізація
управлінських функцій неможлива без належної компетенції керівного складу школи
щодо досягнення високих результатів під час здійснення освітнього процесу в
школі. Саме від їх стратегічних кроків в напрямку забезпечення цілеспрямованого
розвитку і подальшого реформування закладу.
Організована
діяльність в закладі допомагає налаштувати працю педагогів на виконання завдань
так, щоб вони підвищували професійну майстерність власною мотивацією,
акцентували увагу на отриманих досягненнях.
Фетісова Наталля Анатоліївна
Заступник директора з виховної роботи
Керівництво
школи крокує в ногу із часом. Саме адміністрація школи стала ініціатором
упровадження інноваційних змін у навчальному закладі. Нам вдалося
продемонструвати переваги нововведень, для зміни мислення вчителів. Зусилля адміністрації
було спрямовано на те, щоб керувати не людьми, а процесами змін. Головним було
те, що вдалося зібрати педагогів, які підтримали адміністрацію закладу і взяли
участь у підготовці та публікації збірок.
Більшість
колег підтримали ініціативу керівництва, і тоді постало питання підготовки
збірок узагальнених матеріалів з досвіду роботи в новому форматі. Результатом
ініціативи стало те, що в учителів з’явилось відповідне бажання вийти за
звичайні межі та продемонструвати свої досягнення.
Таким чином
здобутки закладу поповнилися новими педагогічними надбаннями, які мають
позитивні установки. Рівень роботи на певній ділянці підвищився завдяки
ентузіастам, готовим продовжувати таку діяльність.
Цілеспрямована робота
адміністрації та педагогічного колективу сприяла певним результатам і показала
бажання педагогів працювати в цьому напрямі.
В
закладі налагоджено співпрацю з науковцями та іншими освітніми установами.
Підвищився науково-методичний рівень учителів школи. Вони презентують методичні
матеріали на семінарах, конференціях, публікуються у фахових виданнях.
Наступним
кроком буде популяризація та роз’яснення основної місії діяльності школи серед
батьків та громадськості.
Адміністрація
закладу допомагає вчителеві в осмисленні своїх дій і самостійному оцінюванні
результатів. Педагогічний колектив школи обрав оптимальний варіант організації
своєї професійної діяльності, виходячи з нормативних та директивних документів,
перспектив розвитку школи, умов і специфіки її роботи, враховуючи якісний склад
педагогічних кадрів, його запити, інтереси та особливість регіону.
Коментарі
Дописати коментар