Як
забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет
Пропонуємо
декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:
·
розміщуйте комп’ютери з
Internet-з’єднанням поза межами кімнати вашої дитини;
·
поговоріть зі своїми дітьми про друзів,
з яким вони спілкуються в он-лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і
чим захоплюються;
·
цікавтесь які веб сайти вони відвідують
та з ким розмовляють;
·
вивчіть програми, які фільтрують
отримання інформації з мережі Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в
Windows;
·
наполягайте на тому, щоб ваші діти
ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого
відома;
·
навчіть своїх дітей ніколи не надавати
особисту інформацію про себе та свою родину електронною поштою та в різних
реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;
·
контролюйте інформацію, яку завантажує
дитина (фільми, музику, ігри, тощо);
·
цікавтесь чи не відвідують діти сайти з
агресивним змістом;
·
навчіть своїх дітей відповідальному та
етичному поводженню в он-лайні. Вони не повинні використовувати Інтернет мережу
для розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;
·
переконайтеся, що діти консультуються з
Вами, щодо будь-яких фінансових операції, здійснюючи замовлення, купівлю або
продаж через Інтернет мережу;
·
інформуйте дітей стосовно потенційного
ризику під час їх участі у будь-яких іграх та розвагах;
·
розмовляйте як з рівним партнером,
демонструючи свою турботу про суспільну мораль.
Використовуючи ці рекомендації, Ви маєте нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Ви повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації. Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте її вільного доступу до комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте. Дитина повинна Вам довіряти.
Баланська Катерина Миколаївна – соціальний педагог школи
Соціальний педагог працює над:
- соціально-педагогічним супроводом дітей, які потребують особливої уваги;
- профілактикою негативних явищ та пропагандою здорового способу життя;
- організацією взаємодії навчального закладу, сім'ї, служби у справах дітей, ЦСССДМ, кримінальної міліції, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій.
- організацією безкоштовного харчування в шкільній їдальні;
- захистом прав дітей, як інспектор з охорони дитинства .
- соціально-педагогічним супроводом дітей, які потребують особливої уваги;
- профілактикою негативних явищ та пропагандою здорового способу життя;
- організацією взаємодії навчального закладу, сім'ї, служби у справах дітей, ЦСССДМ, кримінальної міліції, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій.
- організацією безкоштовного харчування в шкільній їдальні;
- захистом прав дітей, як інспектор з охорони дитинства .
Функції роботи:
- діагностична: вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, визначення рівня знань про вплив на організм шкідливих звичок, дослідження спрямованості впливу колективу, мікросередовища, сімейного виховання тощо.
- прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
- консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об'єднанням з питань розв'язання конфліктів та проблемних ситуацій.
- захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях.
- профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда здорового способу життя.
- соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
- організаційна: координація взаємодії всіх суб'єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
- діагностична: вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, визначення рівня знань про вплив на організм шкідливих звичок, дослідження спрямованості впливу колективу, мікросередовища, сімейного виховання тощо.
- прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
- консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об'єднанням з питань розв'язання конфліктів та проблемних ситуацій.
- захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях.
- профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда здорового способу життя.
- соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
- організаційна: координація взаємодії всіх суб'єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
Коментарі
Дописати коментар