Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Криворізької
міської ради відповідно до Стратегії національно-патріотичного
виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 рр. на практиці реалізуються поставлені завдання, що полягають у вивченні
сучасних виховних систем, технологій і методик у сфері
національно-патріотичного виховання, узагальненні та поширенні найкращого
досвіду у цій сфері, а також у забезпечується належна організація методичної та
науково-дослідної роботи з даної проблематики.
Активно йде удосконалення професійної компетентності
фахівців із національно-патріотичного виховання, що відбувається за допомогою сучасних інтерактивних
форм і методів роботи у школах Кривого Рогу.
Одним з таких прикладів є колективний творчий доробок «Патріотичне виховання в сучасній школі: інновації та досвід»
вчителів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №69.
Директор школи
не лише підтримує ініціативу починання в освітньому просторі, але й сама є
активним творцем нового. Бережною Людмилою Валентинівною в 2016/2017
навчальному році було підготовлено і надруковано збірку «Роль жінки-керівника в
сучасному освітньому просторі». В дану збірку ввійшли матеріали за останні 4
роки роботи, які було раніше представлено на міжнародних та всеукраїнських
науково-практичних конференціях та надруковано в зарубіжних журналах, всеукраїнських збірниках.
Роботи, які
ввійшли до збірки затверджені рішенням вченої ради Національного університету
«Львівська Політехніка» в 2017 році.

Протягом 2016/2017 навчального року науково-методичну скарбничку закладу було поповнено колективними та індивідуальними формами роботи. Зміст науково-методичної роботи в закладі зорієнтовано на кінцевий результат навчально-виховного процесу. Педагоги продемонстрували свої здобутки у практичній діяльності шляхом дій і заходів спрямованих на всебічне підвищення професійного рівня загалом, на розвиток ініціативи й творчості кожного зокрема, і зрештою, на підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Всіх педагогів закладу було залучено до участі у
підготовці другої збірки творчих доробок. Матеріали в збірці спрямовано на
висвітлення інтересів учителів, їхніх професійних навичок, педагогічних
надбань. Роботи педагогів стали формами розвитку їхньої наукової ерудиції, що
вказує на єдність знань, умінь, особистих рис, тощо. В цілому колектив закладу орієнтує свої професійні
потреби на результативну діяльність.
У 2016/2017
навчальному році в закладі проведено роботу щодо зростання творчого рівня та
фахової компетентності працівників. Педагогічні працівники створили власні блоги з узагальненням методичних і
фахових напрацювань, де можна провести моніторинг власної діяльності вчителя.
Матеріали блогів кожного педагога стали у нагоді під час складання публікацій,
надбань, досягнень вчителів.
Педагогами закладу видано два випуски
науково-методичних розробок «Проблематики середньої освіти в сучасній школі». В
своїх роботах педагоги надали власні розробки системи діяльності, нові ідеї
щодо модернізації освіти, нові шляхи розвитку системи освіти, запровадження
нових педагогічних інновацій у практику функціонування освіти, показали
формування в педагогічному середовищі нового педагогічного мислення на
науковому підґрунті.
Коментарі
Дописати коментар