Шесть шагов к нежному воспитанию ребенка (советы психолога родителям)
Кріпак Вікторія Володимирівна - практичний психолог школи
Серед пріоритетних напрямків є психологічна просвіта. Результат цього напрямку - набуття вчителями та учнями психологічних знань і навичок. Які б допомогли успішно навчатися , працювати, спілкуватися . розвиватися тощо. Тобто отримані знання не повинні бути мертвим вантажем. А для цього Кріпак В.В. передбачає наскільки знання в даний час актуальні, яке мають значення та наскільки звична і приваблива форма передачі знань.
Практичним психологом школи постійно проводиться психолого – педагогічний супровід учнів перших класів та при переході з початкової школи до середньої. Адаптація – процес пристосування індивіда до умов та вимог нового середовища, умов життя та діяльності. Її результатом є пристосованість як особистісна якість, що є показником життєвої компетентності індивіда. Адаптації дитини до школи або до навчання в середній школі відбувається не одразу. Не день і не тиждень потрібні, щоб звикнути до нових умов. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значним навантаженням усіх систем організму.
Упродовж кількох років з питань вивчення адаптації дітей до навчання у середній ланці практичний психолог спільно з адміністрацією, класними керівниками. Вчителями – предметниками навчального закладу працює за таким планом :
1. Проведення спостережень за дітьми на уроках і перервах на початку року.
2. Психологічна діагностика з питань вивчення особистості учня.
3. Проведення психолого – педагогічного консиліуму.
4. Батьківські збори.
5. Індивідуально – корекційні заняття.
Практичним психологом школи постійно проводиться психолого – педагогічний супровід учнів перших класів та при переході з початкової школи до середньої. Адаптація – процес пристосування індивіда до умов та вимог нового середовища, умов життя та діяльності. Її результатом є пристосованість як особистісна якість, що є показником життєвої компетентності індивіда. Адаптації дитини до школи або до навчання в середній школі відбувається не одразу. Не день і не тиждень потрібні, щоб звикнути до нових умов. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значним навантаженням усіх систем організму.
Упродовж кількох років з питань вивчення адаптації дітей до навчання у середній ланці практичний психолог спільно з адміністрацією, класними керівниками. Вчителями – предметниками навчального закладу працює за таким планом :
1. Проведення спостережень за дітьми на уроках і перервах на початку року.
2. Психологічна діагностика з питань вивчення особистості учня.
3. Проведення психолого – педагогічного консиліуму.
4. Батьківські збори.
5. Індивідуально – корекційні заняття.
Коментарі
Дописати коментар