У кожного з нас –
своя школа. Школа дитинства та юності. Без учителів, людей історичного «вчора»,
не було б і нас, людей історичного «сьогодні». Життя кожної людини пов’язане зі
школою. Покоління за поколінням діти вступають до школи, вчаться, закінчують і
виходять у світ, а школа, живе далі, гостинно відкриваючи двері іншим.
Трудова біографія Криворізької ЗОШ №69 м. Кривого Рогу почалася 1 вересня 1954р. Зараз навіть не віриться, що 62 роки тому на місці нашої школи стояв пустир, пророщений травою. Першим директором школи був Романюк Р.Н.. Перші роки існування – перші труднощі, недоліки, проблеми, трьохзмінне навчання, але й перші успіхи.
З 1983 р. керманичом школи, став Кагал П.І. він
продовжив славні традиції, започатковані в минулому, у 1988р. ввела поглиблене
вивчення англійської мови з 7-го класу, переорієнтувала педколектив на
підтримку і розвиток природних якостей дитини, її здоров’я та індивідуальних
здібностей, започаткувала профільність навчання.
Із 2009 року
навчальний заклад очолює Людмила Валентинівна Бережна, людина творча,
педагог-менеджер, яка втілює в життя власну програму, що дає можливість зробити
заклад, який крокує в ногу з часом. В основі стилю управлінської діяльності
Людмили Валентинівни – науковий аналіз та прогнозування,
орієнтація на співпрацю, активну взаємодію в усіх питаннях
життєдіяльності. Метою своєї управлінської діяльності Людмила Валентинівна
вбачає вироблення гнучкої стратегії і тактики формування моделі «Школи успіху».
Зі стін школи вийшло
багато випускників, які примножили і примножують славу міста не тільки в
Україні, а й зарубежом. Школа дала путівки в життя багатьом успішним людям які
працюють на високих державних посадах, очолюють підприємства та установи,
працюють у бюджетній сфері, займаються бізнесом.
Кожен навчальний заклад
має свою історію, обличчя, характер. Криаорізька загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів №69 відзначила своє 63-річчя. Наша освітня установа пройшла
чималий шлях.
Криворізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №69 сьогодні – це опанування учнями
базової системи знань, орієнтація на виховання самодостатньої особистості,
освіченого громадянина, здатного адаптуватися до життя в суспільстві.
На підставі основних
напрямів розвитку створено модель інноваційного освітнього середовища школи,
дана модель «Школи успіху» має свій девіз і кредо. Підставою для створення
моделі стало визначення освітньої та наукової стратегії з урахуванням
можливостей всіх учасників навчально-виховного процесу.
Коментарі
Дописати коментар