Педагогічний колектив – це творча співдружність, в якій кожен робить свій індивідуальний внесок у колективну творчість. В нашому закладі вчитель – самостійна особистість, а адміністрація – консультанти і координатори діяльності свого колективу. Педагоги закладу позитивно ставляться до власного самовдосконалення. Кожного із 46 педагогів, включено у систему колективної праці і вирішення спільних, колективно-вибраних педагогічних проблем і завдань.
Склад педколективу КЗШ № 69 - 46 вчителів. З них 1 – нагороджений нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», 3 - нагороджені почесним знаком "Відмінник освіти України", 16 - мають пед звання "вчитель - методист", 6 - "старший вчитель".
КЗШ № 69 є опорною школою по роботі над обласним науково - методичним проектом «Педагогічні стратегії інноваційної особистості». Реалізувати мету закладу вдається через оптимальну систему методичної роботи, узгодженість дій учительського та учнівського колективів. Розвиток індивідуальних здібностей, формування компетенцій учнів здійснюється через органічне поєднання позакласної, гурткової, пошуково-дослідницької роботи.
Щороку вчителі школи беруть активну участь в конкурсах фахової майстерності, створюють власні методичні розробки та посібники, авторські програми комп’ютерної підтримки, впроваджують нові інформаційні технології. Кожному вчителеві надається можливість брати участь в семінарах, конференціях, майстер-класах, у методичний день відвідувати уроки колег. Педагоги закладу мають свої узагальнені досвіди роботи. Вони публікують статті із досвіду роботи в друкованих виданнях. Вчителі вільні у своїх діях, але несуть при цьому повну відповідальність за свої результати.
Педагогічний колектив школи плідно працює над формуванням та вдосконаленням творчих здібностей, життєвих компетенцій учнів через впровадження інноваційних та продуктивних технологій, використанням програмних засобів навчання, тому основними напрямками роботи колективу школи на 2017 – 2018 н.р. є:
- забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти;
- опанування і застосування нових інформаційних технологій;
- створення умов для реалізації державних комплексних програм;
- розвиток інноваційної особистості шляхом використання продуктивних технологій;
- реалізація громадянського виховання, цільових комплексних програм з усіх напрямів розвитку дитячої творчості.
Коментарі
Дописати коментар